پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

تاریخچه صنعت خودرو | قسمت پنجم

خودرو در جنگ جهانی دوم

در این سری از مقالات که در وبلاگ پاورقی منتشر شده است به بررسی تاریخچه صنعت خودرو پرداخته این. تا کنون چهار قسمت از این موضوع منتشر شده است. مطالب در وبلاگ پاورقی از سایت های معتبر جهانی ترجمه و گردآوری و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند.

همچنین پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل دارید به صفحه لنت ترمز تیبا مراجعه کنید و سپس با دنبال کردن لینک های آن از تخفیف های ویژه سایت پارتکده بهره مند شوید.

 

ادامه مطلب ...

مدرک زبان آلمانی

مدرک زبان آلمانی

آزمون های زبان آلمانی و مدرک زبان آلمانی برای پذیرش دانشگاه‌، یکی از دغدغه‌های دانشجوانی  است که برای تحصیل در آلمان در حال برنامه ریزی و تلاش هستند . در این مقاله به بررسی سه آزمون  TestDaf ، DSH ، Goethe  میپردازیم . 

 
ادامه مطلب ...

سیستم آموزشی آلمان- بخش اول


سیستم آموزشی آلمان

در این مقاله میخواهیم با  نظام اموزشی آلمان بیشتر اشنا شویم . آلمان یکی از اهداف بسیاری از دانشجویان ایرانی برای پذیرش و تحصیل است.مسئولیت نظام آموزشی در کشور آلمان  عموما بر عهده ایالات می‌باشد و دولت مرکزی در آن نقش جزئی بر عهده دارد. دوره اختیاری کودکستان در آلمان برای کودکان یک تا شش سال فراهم شده‌است که پس از آن ورود به مدرسه اجباری می‌باشد . سیستم آموزشی در هر نقطه از این کشور متفاوت است زیرا هر ایالت به تنهایی در رابطه با سیاست آموزشی خود تصمیم می‌گیرد. بیشتر کودکان در آلمان از سن شش سالگی تا یازده سالگی جذب مدارس ابتدایی می‌شوند. 


ادامه مطلب ...

کانادا | قسمت دوم

کاناداهمانطور که در قسمت قبل برای شما توضیحاتی مقدماتی در مورد وسعت کانادا و تاریخ و زبان کانادا را ارائه دادیم قرار است در این مقاله نیز به ادامه همان روند بپردازیم. شما به عنوان کسی که تمایل دارید به کشور زیبا و بزرگ کانادا مهاجرت کنید. وظیفه دارید کلیاتی را در مورد این کشور بدانید. ما در این قسمت و دیگر قسمت ها با اطلاعات از وبسایت ها معتبر شما را راهنمایی خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب ...

هزینه تحصیل در کانادا


هزینه تحصیل در کانادادرزمان  اپلای یکی از مسائل مهم که باید بررسی شود هزینه های زندگی  و تحصیل است ، در این مقاله ما به هزینه تحصیل در کانادا می پردازیم . هزینه ها عبارتند از : شهریه دانشگاه وهزینه های وسایل اموزشی و هزینه های زندگی  . در ادامه به شرح انها خواهیم پرداخت . تو جه داشته باشید که کانادا برنامه های زیادی برای حمایت مالی از دانشجویان بین المللی دارد و بررسی انواع بورسهای دانشگاهها و موسسات اموزشی میتواند به شما کمک کند. 

 

ادامه مطلب ...

کانادا | قسمت اول

کانادا

در این سری از مقالات قرار است یکی از بهشت های مهاجران ایرانی را بررسی کنیم. کانادا، کانادا، کانادا! امروز هر جا که باشید، در هر جمعی که قرار گرفته باشید افرادی را پیدا می کنید که قرار است به کانادا مهاجرت کنند. در صورتی که شما نیز قصد مهاجرت به کانادا داشته باشید یا بخواهید تحصیل در کانادا را تجربه کنید. بهتر است اطلاعات عمومی خود را در این رابطه افزایش دهید. ما در این سری از مقالات قرار است به شما کمک کنیم تا این کشور را بهتر بشناسید.


 

ادامه مطلب ...

لنت ترمز تیبا

لنت ترمز تیبا

در این مقاله شما را با بهترین لنت ترمز تیبا  آشنا می کنیم. در صورتی که شما مالک خودروی تیبا باشید احتمالا تا اکنون با معضل خرید لوازم یدکی تیبا دست و پنجه نرم کرده اید. خرید آنلاین که امروزه بسیار مرسوم شده است. یکی از روشهایی است که می توانید از طریق آن به راحتی هر چه تمام تر بدون اینکه هزینه رفت و امد و ترافیک را با اعصاب خود بپردازید خرید لنت ترمز تیبا ی خود را انجام دهید. یکی از فروشگاه های آنلاین بسیار خوب فروشگاه فروش لنت ترمز پارتکده است. این فروشگاه با سابقه طولانی در خدمت رسانی به هموطنان در دسترس همگان است. سایت این فروشگاه را می توانید با کلیک بر لنت ترمز تبیا که در خط اول اورده شده ببینید.

 

ادامه مطلب ...

تاریخچه صنعت خودرو | قسمت چهارم

غرفه فروش خودرو

همانطور که در سه قسمت قبل به بررسی تاریخچه صنعت خودرو پرداختیم در این قسمت نیز به ادامه همان بحث خواهیم پرداخت. صنعت خودرو یکی از مهم ترین صنایع جهان است و نشانی از پیشرفت صنعت یک کشور است. اگر کشوری دارای صنعت خودروی پیشرفته ای باشد. به احتمال زیاد متوسط وضعیت صنعت در آن کشور نیز پیشرفته است. بنابراین شناخت از تاریخچه صنعت خودرو  می تواند فهم دقیق تری از این صنعت مهم به دست دهد.

 

ادامه مطلب ...