پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

دانشگاههای کانادا از سوفی دی داورس ، رئیس لاوال استقبال می کنند.

سوفی دی امورس ، که به عنوان نخستین زن پیشرو در دانشگاه در سال 2017  در دانشگاه لاوال  انتخاب شد ، امروز در طول جلسه انجمن در اتاوا به عنوان معاون رئیس هیئت مدیره دانشگاه کانادا شد. دکتر D'Amours بخشی از موج رهبری جدید در دانشگاههای کانادا است.

پل دیویدسون ، رئیس دانشگاه کانادا گفت: "سوفی دی امورس یکی از صداهای جدید در آموزش عالی کانادا است که در ایجاد کشور بهتر از طریق نوآوری در آموزش ، کشف و تجربه دانشجویی متمرکز شده است."

  ادامه مطلب ...

رد شدن ویزای تحصیلی کانادا

دلیل رد شدن درخواست ویزا توسط سفارت کانادا به طور کلی این است که فرد با هدف تحصیل به کانادا نمیرود ، به عنوان مثال فرد قدرت مالی برای زندگی و تحصیل در این کشور را ندارد ، یا پس از تحصیل قصد بازگشت به کشور خود را ندارد ، به طور کلی دلایل رد شدن ویزای تحصیلی کانادا عبارتند از :

  ادامه مطلب ...

نمایش و بازی در نقش ها ، میتواند جان تازه ای به کلاس تاریخ بدهد.

پاملا واکر ، استاد تاریخ در دانشگاه کارلتون ، پس از توجه به کاهش علاقه و اشتیاق در بین دانشجویانش در سالهای گذشته ، موفقیت های بزرگی را با نوع دیگری از اموزش کلاس: نمایش و نقش آفرینی داشته است.

 

Reacting to the Past (RTTP) یک سری بازی است که ترکیبی از نقش آفرینی و آموزش های درسی است. در طول دهه 1990 توسط مارک سی کارنس ، استاد تاریخ در دانشکده بارنارد در نیویورک توسعه یافته است ، بازی های RTTP در طول وقایع تاریخی با دانش آموزانی که نقش شخصیت های تاریخی را به آنها اختصاص داده شده است ، تنظیم می شوند.

  ادامه مطلب ...

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا

یکی از مراحل مهم و پر استرس برای تحصیل در کانادا ، دریافت ویزای تحصیلی است . برای دریافت ویزا ، ارائه برخی مدارک اختیاری است ، اما با توجه به وضعیت خاص ایران ، بیشنهاد می شود که همه ی مدارک فرستاده شود . مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا به شرح زیر است :

  ادامه مطلب ...

بنای یادبود برلین برای قهرمانان دموکراسی در سال 1989

به تازگی یک مراسم  برای بنای یادبود آزادی و وحدت ، در مرکز برلین برگزار شده است.این بنای یاد بود ،کاسه ای با 50 متر طول (164 فوت) است که وقتی به اندازه کافی افراد روی آن بایستند ، به آرامی بالا و پایین حرکت می کنند و تا پایان سال آینده باید تکمیل شود.

معماران Milla & Partner ، که برنده مسابقه ای به نام "Citizens in Motion" هستند ، می گویند "آزادی و وحدت شرایط ایستا نیستند ، آنها نیاز به مشارکت و تعامل دارند".

  ادامه مطلب ...

رشته معماری در آلمان

معماری در آلمانرشته معماری یکی از رشته های محبوب است ، در این رشته علم و هنر در هم آمیخته می شود و دانشجویان آموزش می بینند که ساختمان و سازهای دیگر را طراحی کنند. افراد بسیاری برای تحصیل در این رشته به کشورهای دیگ می روند ، آلمان یکی از کشورهای خوب برای تحصیل است . رایگان بودن تحصیلات عالی نکته بسیار قابل توجه برای افرادی است که قصد تحصیل در اروپا را دارند . پس از اتمام تحصیلات در رشته معماری در آلمان افراد میتوانند در در شرکتهای مختلف معماری مشغول به کار شوند.

  ادامه مطلب ...