پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

تاریخچه صنعت خودرو | قسمت سوم

رشد صنعت خودرو

در این سری مقاله به بررسی تاریخچه صنعت خودرو پرداخته این این قسمت ، سومین قسمت از این سری است. شما می توانید قسمت های قبل را از لینک های زیر مطالعه کنید:

همچنین که در کنار مطالعه این مقاله در صورتی که خودروی شخصی شما پراید است. حتما سری به مقاله بهترین لنت ترمز پراید هم بزنید.

 

ادامه مطلب ...

بهترین لنت ترمز پراید

پراید یکی از معمول ترین خودرو های ایرانی است. هر ایرانی حتی یکبار هم که شده باشد از پراید استفاده کرده است. ما در این مقاله قصد داریم بهترین لنت ترمز پراید را به شما معرفی کنیم. هر چه زمان بیشتر می گذرد و شما استفاده بیشتری از خودروی خود می کنید. استهلاک قطعات بیشتر می شود و شما نیاز خواهید داشت که آنها را تعویض کنید. تعویض لنت ترمز پراید نیز خود ماجرای جدایی است که با آن خواهیم پرداخت. اما ترمز یک قطعه عادی در ماشین شما نیست. مخصوصا در خودروی کمتر ایمنی مثل پراید بهتر است بهترین لنت ترمز ممکن را تهیه کنیم. یکی از فروشگاه های خوبی که این لنت را در اختیار شما قرار می دهد پارتکده فروشگاه آنلاین قطعات یدکی است.

 

ادامه مطلب ...

تاریخچه صنعت خودرو | قسمت دوم

در قسمت قبل (  تاریخچه صنعت تاریخچه صنعت خودروخودرو | قسمت اول ) اطلاعات اولیه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. پیش از مطالعه قسمت دوم تاریخچه صنعت خودرو پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید.

قسمت قبل را با نقش هنری فورد به پایان رسانیدم در این قسمت به ادامه همان داستان می پردازیم.

 

ادامه مطلب ...

تاریخچه صنعت خودرو | قسمت اول

تاریخچه خودرو

در این سری از مقالات قصد داریم تاریخچه صنعت خودرو را بررسی کنیم. یکی از اختراعات جالب بشر خودرو است. شناخت بهتر و بیستر تاریخچه صنعت خودرو می تواند برای همه ما جالب باشد.

خودرو برای اولین بار در اواخر دهه 1800 در آلمان و فرانسه اختراع و تکمیل شد ، اما این امریکایی ها بودند که به سرعت در نیمه اول قرن بیستم بر صنعت خودرو مسلط شدند. هنری فورد تکنیک های تولید انبوه را استاندارد کرد.  جنرال موتورز و کرایسلر تا دهه 1920 به عنوان شرکت های سه گانه بزرگ در این صنعت  ظاهر شدند.

تولید کنندگان این صنعت منابع خود را در طول جنگ جهانی دوم به ارتش هادادند و پس از آن بود که  تولید خودرو در اروپا و ژاپن افزایش یافت تا تقاضای روزافزونی که در سراسر جهان شکل گرفته بود را برآورده کنند. این صنعت تا مدت ها برای گسترش مراکز شهری آمریکایی بسیار مهم بود. همچنین در این میان ژاپن با سرعت بسیار خوبی در کنار دیگر رقبا به تسخیر بازار جهانی پرداخت.

 

ادامه مطلب ...

بورسیه تحصیل در ایتالیا

بورسیه تحصیل در ایتالیا

در این سری از مقالات در رابطه با تحصیل در ایتالیا به دو موضوع شهریه و هزینه زندگی در ایتالیا و همچنین به موضوع هزینه زندگی در ایتالیا پرداختیم. در ادامه این سری از مطالب بحث بورسیه تحصیلی ایتالیا را باز تر می کنیم. این موضوع شاید جذاب ترین بخش از سه گانه تحصیل در ایتالیا باشد. چرا که در شرایط کنونی اقتصادی جمهوری اسلامی برای مهاجرت تحصیلی به پشتوانه مالی قوی نیاز دارید. در صورتی که این پشتوانه را مثل اکثر مردم ندارید باید به فکر بورسیه  و کمک هزینه تحصیل در ایتالیا باشید.

 

ادامه مطلب ...

هزینه زندگی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

در مقاله قبل تحت عنوان شهریه و هزینه تحصیل در ایتالیا به بررسی هزینه تحصیل در ایتالیا پرداختیم. در این مقاله قصد داریم  هزینه زندگی در ایتالیا را برای دانشجویان بین المللی را بررسی کنیم.

هزینه کلی زندگی دانشجویان بین المللی در ایتالیا بین 700 تا 1000 یورو در ماه است ، مواردی که جزئیات این هزینه را تشکیل می دند عبارتند از:

محل اقامت ، هزینه های غذا ، حمل و نقل عمومی ، مسافرت های محلی و  یا سرگرمی.

 

ادامه مطلب ...

شهریه و هزینه تحصیل در ایتالیا

شهریه و هزینه تحصیل در ایتالیا

ایتالیا مکانی عالی برای پیگیری تحصیلات شما ست و شاید تعجب کنید که این به معنای پرداخت شهریه زیاد یا هزینه های زندگی های بالا نیست. می توانید در یکی از مشهورترین دانشگاههای جهان تحصیلات عالی داشته باشید و همچنین برخی از مشهورترین جاذبه های گردشگری تاریخ و فرهنگ را مشاهده کنید و حتی چیز های بیشتری نیز به دست بیاورید همه و همه با هزینه بسیار مناسب. دراین مقاله اطلاعات بسیار مفصلی در رابطه با هزینه تحصیل در ایتالیا ارائه خواهیم داد:

 

ادامه مطلب ...

ایتالیا در جنگ جهانی

ایتالیا در جنگ جهانی

در دو مقاله قبلی با نام " ایتالیا " و " تاریخ مدرن ایتالیا " به بررسی کلیاتی در مورد ایتالیا و تاریخ ایتالیا پرداختیم. در این مقاله به موضوع جنگ جهانی می پردازیم در قرن بیستم جهان در دوجنگ جهانی در گیر شد. این مطلب به بررسی مواضع و شرایط ایتالیا در جنگ جهانی اول و ایتالیا در جنگ جهانی دوم می پردازیم. البته واضح است که در این باره کتاب های بسیاری می توان نوشت ولی در محدوده یک پست وبلاگی وضعیت ایتالیا در جنگ جهانی را بررسی خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب ...