پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

بهترین مکان های زندگی در اسپانیا برای مهاجران

خورشید ، سرگرمی و خوشبختی. این سه موضوع مشترکی است که هر شهری در قلمرو اسپانیا آن را دارد. با این وجود ، به عنوان کسی که گوشه و کنار کشور را نمی شناسد ، ممکن است شما دچار شک و تردید شوید. بهترین مکان برای زندگی برای مهاجران کدام است؟ آیا باید به شهرها و مراکز بزرگ بروم؟ یا شاید شهرهای کوچک بهترین باشند؟ در این مقاله . ما 5 توصیه خواهیم کرد تا شما دید بهتری داشته باشید که چگونه باید انتخاب کنید.


  ادامه مطلب ...

زندگی دانشجویی در اسپانیا

کشور اسپانیا دومین کشور محبوب گردشگران در اروپا است. زبان اسپانیایی ربان بیش از 450 میلیون نفر در جهان است . نزدیک به 110000 دانشجوی بین المللی( بخصوص از کشورهای امریکا، ایتالیا و فرانسه ) در سال 2018 در اسپانیا در حال تحصیل بوده اند. سطح آموزش و امکانات سیستم آموزش عالی بسیار خوب است و با توجه به آن می وتان گفت که شهریه دانشگاهها پایین است . در جهت کمک به دانشجویان بورسیه های تحصیلی نیز ارائه می شود. هزینه های عمومی زندگی مانند : اجاره مسکن ، مراقبتهای پزشکی ، حمل و نقل و ... در بیشتر شهرهای این کشور نسبت به دیگر جاهای اروپا کمتر است. در ادامه میخواهم شرایط زندگی که باید در هنگام تصمیم گیری برای تحصیل در اسپانیا و  اقامت بعد از تحصیل به آن توجه کنید را شرح دهیم. 
 
ادامه مطلب ...

شهر بارسلون

بارسلون یک شهر ساحلی پر جنب و جوش و مرکز کاتالونیا است. این شهر آب و هوای معتدل و مناسبی دارد و دارای مناظر طبیعی فراوان و معماری زیبا و خیره کننده ای است. این شهر پس از مادرید ، دومین شهر پر جمعیت اسپانیا و مهمترین بندر این کشور  است .بارسلون ششمین شهر پرجمعیت اتحادیه اروپا و بزرگ‌ترین شهر ساحلی اروپا در کنار دریای مدیترانه است.بارسلون به عنوان یک شهر توسط رومیها تأسیس شد و بعدها پایتخت کنت‌های بارسلون گشت.بارسلون یکی از مراکز مهم فرهنگی و نقاط گردشگری است که میراث فرهنگی غنی برخوردار است. از سوی دیگر این شهر به سبب بناهای معمارانی چون آنتونیو گائودی و لوییز دومانچه‌ای مونتانر شهرت دارد. در این مطلب میخواهیم  اندکی با این شهر آشنا شویم . 


  ادامه مطلب ...

چرا نیکوزیا یکی از بهترین شهرهای اروپا برای زندگی است ؟

نیکوزیا پایتخت قبرس بوده است . این شهر از مراکز اقتصادی این کشور است. در بین شهرهای کشور قبرس این شهر برای زندگی رتبه سوم را می گیرد و همچنین در میان 20 شهر برتر اروپا برای زندگی است. این شهر آب و هوای معتدل و آفتابی دارد .نیکوزیا هم شهری مدرن و پیشرفته است و هم تاریخی ، از هر جنبه ای میتواند به شما کمک کند که سبک زندگی خارق العاده را ایجاد کنید. 

قبرس مالیات شخصی کمی در نظر گرفته است به همین دلیل از نظر فرصت های مالی نیز میتواند یک مکان مناسب باشد . امکانات تجاری ، مدارس ، دانشگاهها ، بیمارستانها و مراکز درمانی با استانداردهای  بالا موجود است . در این شهر بزرگ  قیمت اجاره ملک و خرید بسیار پایین تر از سایر پایتخت های اروپایی است. با ما همراه باشید تا با این شهر بیشتر آشنا شویم . 


  ادامه مطلب ...

تحصیل در قبرس

تحصیل در قبرس در مطلب قبل کشور قبرس را معرفی کردیم و اطلاعات خلاصه ای در مورد مزایای زندگی و کار در این کشور در اختیار شما قرار دادیم . حال میخواهیم در مورد تحصیل در قبرس زیبا حرف بزنیم . سیستم آموزشی این کشور از استانداردهای بالایی برخوردار است. قبرس بیش از 7% از تولید ناخالص خود را صرف سیستم آموزشی خود می کند . سیستم آموزش این کشور به چهار سطح : آموزش پیش دبستان ( 3-6 سال ) ، آموزش ابتدایی( 6-12 سال) ، تحصیلات متوسطه ( 12 – 18 سال ) و تحصیلات عالی ( سنین بالای 18 سال ) تقسیم می شود.  دانشگاههای قبرس از ارزانترین دانشگاههای اروپا هستند ، علاوه بر آن مزایایی جهت کاهش هزینه ها را نیز فراهم کرده است . یکی دیگر از مزایای مهم امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور است .در قبرس شمالی امکان همراهی خانواده نیز به دلیل عدم نیاز به ویزا نیز وجود دارد . در قبرس نرخ جرم و جنایت کم است و خدمات درمانی نیز رایگان است. همه ی شرایط گفته شده موجب می شود که قبرس یکی از گزینه های انتخابی برای دانشجویان بین المللی است . 

  ادامه مطلب ...

زندگی و کار در قبرس

قبرس سومین جزیره بزرگ مدیترانه  است و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مقصد مورد علاقه برای افرادی است که به دنبال مهاجرت هستند. این کشور به دو بخش  قبرس شمالی ( ترک نشین )و قبرس جنوبی ( یونانی نشین ) تقسیم می شود. بخش جنوبی قبرس به اتحادیه اروپا پیوست اما بخش شمالی جدا ماند . قبرس شمالی را فقط ترکیه به عنوان یک کشور مستقل میشناسد. قبرس با داشتن فضای ساحلی جذاب، غذاهای عجیب و غریب ، معماری دیدنی و تاریخ غنی  ، فرد را ترغیب میکند تا به آن به عنوان خانه جدید فکر کند .

قبرس در کجا واقع شده است؟ قبرس واقع در بین یونان و ترکیه ، مدتهاست که پناهگاه منتخب برای مهاجران  است . قبرس پس از تبدیل شدن به یک کشور رسمی اتحادیه اروپا در سال 2004 ، زیرساختهای خود را بسیار بهبود بخشید و رشد اقتصادی عامل اصلی هجوم بالای مهاجران  بوده است.تصمیم گیری برای محل اقامت در قبرس می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در ادامه میخواهیم اطلاعاتی را در مورد زندگی در قبرس در اختیار شما قرار دهیم .


 

ادامه مطلب ...

بهترین شهرهای ایتالیا برای زندگی

بررسی شهرهای ایتالیا برای رتبه بندی شهرها کیفیت زندگی توسط Italy Oggi و دانشگاه Sapienza در رم انجام می شود . در سال 2018 بر اساس این تجزیه و تحلیل ، Bolzano به عنوان بهترین استان برای زندگی در ایتالیا ، و پس از آن Trento و Belluno انتخاب شد . رم امسال به رتبه 18 نزول کرده است . در ادامه به معرفی شرایط این بررسی و  بهترین ایتالیا برای زندگی می پردازیم .


  ادامه مطلب ...

دانشگاه بولونیا

در مطلب قبلی شهر زیبای بولونیا را معرفی کردیم . یکی از معروف ترین دانشگاههای ایتالیا ، دانشگاه بولونیا است. این دانشگاه بیش از 900 سال سن دارد و دومین دانشگاه بزرگ ایتالیا است. این دانشگاه در سال 1088 شروع به فعالیت کرد .دانشگاه بولونیا دارای واحدهای متعددی در شهرهای مختلف ایتالیا بولونیا ، چزنا، فورلی، راوناو ریمینی و نیز خارج از ایتالیا در شهرهای بوینوس آیرس آرژانتین، بروکسل بلژیک، نیویورک آمریکا و شانگهای چین است. با ما همراه باشید تا اطلاعات خلاصه ای از دانشگاه بولونیا، دانشکده ها و رشته های موجود در اختیار شما قرار دهیم .


 

  ادامه مطلب ...