پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

بورسیه های تحصیلی آلمان

آلمان یکی از کشورهای محبوب برای دانشجویان بین المللی است ، در این کشور تحصیل رایگان است .آلمان دارای دانشگاههای فراوان با سطح علمی بالا و اساتید خوب است . در این کشور می توانید دوره های فراوانی را پیدا کنید که به زبان انگلیسی تدریس می شوند . آلمان یک کشور صنعتی است و میتوانید پس از تحصیل برای یافتن شغل و ماندن در آلمان اقدام کنید. تحصیل در آلمان می تواند یک تجربه بی نظیر باشد اگر به آموزش دانشگاهی جدی علاقه مند باشید . در ادامه میخواهیم بورسیه های تحصیلی مختلفی را که در این کشور وجود دارد معرفی کنیم . 

 


 بورسیه تحصیلی آلمان

  •  بورسیه DAAD : بورسیه های فراوانی برای دوره های مختلف تحصیلی در سرویس تبادل دانشگاهی آلمان وجود دارد. 
  • اراسموس پلاس: بزرگترین موسسه ارائه دهنده بورسیه در اتحادیه اروپا است  و به دانشجویان بین المللی کمک هزینه ای برای هزینه زندگی می دهد. 
  • فلوشیپ بین‌المللی  اینشتین: این بورسیه در دانشگاه برلین توسط یک موسسه تحقیقاتی پسادکتری داده می شود. 
  • بورسیه Heinrich Böll : بورسیه ای که برای محققین در رشته های مختلف و در تمام مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است. 
  • فلوشیپ  Humboldt : دانشجویان کشورهای در حال توسعه میتوانند برای دریافت فلوشیپ جورج فاستر  اقدام کنند. 
  • بورسیه Konrad-Adenauer-Stiftung : برای این بورسیه محدودیت سنی وجود دارد و باید کمتر از 30 سال سن داشته باشید . علاوه بر ان باید رزومه تحصیلی خوبی داشته باشید و به دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد داده می شود. 
  • بورسیه  Kurt Hansen : این بورسیه به دانشجویانی که در برای ندریس آموزش میبینند تعلق میگیرد. 
  • فلوشیپ Marie Curie: توسط کمیسیون اروپا تامین می شود و برای دانشجویان پسا دکتری است . 
  • بورسیه Mawista: برای دانشجویان بین المللی است که از کودک خود نیز مراقبت میکنند ، به صورت ماههانه به فرد داده می شود. 
  • فلوشیپ Helmholtz : این موسسه فلوشیپ های سالانه ای برای دانشجویان دکتری و پسا دکتری  که در یکی از مراکز تحقیقاتی خود در حال پژوهش است در نظر گرفته است. 

زبان دانشگاه میلان در سال 2014 به انگلیسی تغییر کرد .

 

دانشگاه میلان این دانشگاه اعلام کرده است که از سال 2014 بیشتر دوره های دانشگاهی خود - از جمله تمام دوره های تحصیلات تکمیلی آن - به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و به زبان ایتالیایی ارزیابی نمی شود.دانشگاه معتقد است اگر در زبان ایتالیایی باقی بماند ، خطر انزوا را در پی خواهد داشت و نمی تواند به عنوان یک نهاد بین المللی رقابت کند.

  ادامه مطلب ...

دانشگاه های برتر آلمان در رده بندی جهانی جدید قرار دارند.

طبق رتبه بندی جهانی QS Quacquarelli Symonds ، برای سال 2020 ، بهترین دانشگاه آلمان در مونیخ است. اگرچه هیچ دانشگاه آلمانی جزو 50 موسسه برتر جهان نبود ، در مجموع 25 موسسه آموزش عالی این کشور آن را در لیست 1000 دانشگاه برتر جهان قرار دادند.
برترین دانشگاه آلمان ، دانشگاه  فنی مونیخ است که رتبه 55 را به خود اختصاص داد. پس از آن لودویگز-ماکسیمیلیان  ، در رتبه 63 و روپراشت کارلس در هایدلبرگ ، در 66 قرار گرفتند.

  ادامه مطلب ...

بهترین دانشگاه فرانسه

دانشگاه سوربن یکی از کشورهای محبوب برای ادامه تحصیل در اروپا فرانسه است ، فرانسه کشوری زیبا و با جذابه های گردشگری فراوان است که علاه بر آن داری سیستم آموزش عالی بسیار خوبی نیز است . دانشگاه سوربن که در شهر دیدنی پاریس قرار دارد ، بهترین دانشگاه فرانسه است . در ادامه میخواهیم این دانشگاه را معرفی کنیم. 

  ادامه مطلب ...

آزمایش Coronavirus: آلمان چگونه این کار را کرد ،در حالی که انگلیس کوتاهی کرد.

در تاریخ 25 فوریه ، هنگامی که بسیاری در اروپا هنوز معتقد بودند که می تواند از بروز بحران ویروس کرونا جلوگیری کند ، خبرهایی مبنی بر اینکه یک مرد 47 ساله در آلمان آزمایشش مثبت است ، منتشر شد. 

وقتی مقامات برای ردیابی هرکسی که مرد بیمار با او در تماس بوده ، اقدام کردند .تصویری وحشتناک ظاهر شد. او 10 روز گذشته را در جشن های کارناوال گذراند که در آن می توانست صدها نفر را آلوده کند.

 


 

 

اما کارشناسان اکنون قبول دارند که آلمان در آن لحظه یک کار اساسی را انجام شد. این کار آزمایش هرکسی را که با مرد آلوده در تماس بوده است ، بود. 

 بیش از یک ماه بعد ، آلمان اکنون هر هفته حدود 500000 شهروند خود را آزمایش می کند. در همین حال ، انگلیس بسیار عقب مانده است ، و فقط حدود 8000 نفر در روز آزمایش می شوند.


منبع 


ده دانشگاه برتر آلمان در رشته روانشناسی

 کشور آلمان برای تحصیل در روانشناسی یکی از نقاط هدف دانشجویان بین المللی است زیرا علاوه بر تحصیل رایگان و هزینه زندگی مناسب ، دانشگاههای بسیار خوبی در این رشته دارد. علاوه بر آن آلمان یکی از بهترین کشورها برای شغل روانشناسی است و درآمد متوسط روانشناسان در این کشور نزدیک به 60 هزار یورو است . در ادامه ده دانشگاه برتر آلمان در رشته روانشناسی را نام می بریم .

  ادامه مطلب ...

چگونه اپلای کنیم ؟

اپلایتحصیل در دانشگاههای برتر جهان و زندگی در یک کشور دیگر می تواند بسیار وسوسه کننده برای دانشجویان و  دانش آموزان دبیرستانی باشد . فرآیند اپلای برای تحصیل در دانشگاههای کشورهای مختلف به طور کلی با هم متفاوت است و برای شروع این مسیر باید اطلاعات دقیقی در مورد شیوه اپلای در ان کشور بخصوص و دانشگاه های مورد نظر خود کسب کنید  و در صورت کوتاهی در این امر میتواند موجب عدم موفقیت فرد باشد . در این مطلب میخواهیم با فرایند اپلای به طور کلی صحبت کنیم . 

  ادامه مطلب ...