پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

چه چیزی میدان مغناطیسی درست می کند؟

میدان الکتریکی توسط بار ایجاد می شود ، به طور معمول انتظار می رود که میدان مغناطیسی توسط بار مغناطیسی ایجاد شود . اگرچه بارهای مغناطیسی مجزا ( به نام تک قطبیهای مغناطیسی ) با نظریه های معینی پیش بینی شده اند ، ولی وجود انها تا کنون تایید نشده است ، پس میدان های مغناطیسی چگونه ایجاد می شوند ؟ 

  ادامه مطلب ...

لامپ پرورش گیاه

امروزه استفاده از لامپ های پرورش گیاه زیاد شده است ، افراد بیشتری علاقه مند به نگه داری و پرورش گیاهان در محیط های بسته هستند ، البته ناگفته نماد که از لامپ های پرورش گیاه برای مکان هایی که نور خورشید به میزان کافی وجود ندارد نیز استفاده می شود. به خصوص در فصل هایی که نور خورشید بسیار کم است. لامپ  پرورش گیاه موجود اکثرا ال ای دی هستند ، اما گروهی از لامپ های سدیم نیز وجود داردن که نسبت فوتون به قیمت تولیدی لامپ به مراتب از گروه اول بهتر است. 

 


 



با توجه به تخصصی بودن این لامپ ها ، پیشنهاد ما این است که برای خرید لامپ پروش گیاه از فروشگاههای اینترنتی معتبر استفاده کنید که اطلاعات کاملی از لامپ را در اختیار شما می گذارند ، چون ممکن است مغازه ها اطلاعات کاملی در مورد این گروه لامپ نداشته باشند . 

در خرید لامپ های رشد گیاه باید دمای رنگ لامپ را بررسی کنید. با توجه به نوع گیاه شما ، لامپ رشد گیاه مناسب را انتخاب کنید . اگر برای خرید لامپ رشد گیاه اقدام کنید اعدادی مثل K2700 و K 4000 به چشم شما می آید . عددبالاتر ، رنگ نور سرد تر را نشان می دهد. گیاهان به یک دوره نور گرم  K6000  برای رشد شاخه و برگ و بهد از آن به نور سرد تر در حدود K3000  برای میوه دهی نیاز دارند. با توجه به نوع گیاه باید دمای رنگی لامپ را نتخاب کنید. 

با توجه به متراژ محیط شما و میزان نیاز گیاه مورد نظرتان برای پرورش باید به نصب دقیق لامپ اقدام کنید. گیاهان مختلف به میزان ولت مختلف در هر مترمربع نیاز دارند ، به عنوان مثال گیاهان خوراگی 30 وات در هر مترمربع نیاز دارند. لامپ های پروش گیاه را باید در فاصله مناسب از گیاه نیز نصب کنید.

معرفی محصول : لامپ کم مصرف 15 وات

 لامپ کم مصرف 15 وات ، با توجه به قیمت آن نسبت به نور تولیدی یک محصول جذاب می تواند باشد که در لوستر ها مورد استفاده قرار میگیرد . لامپ کم مصرف 15 وات ، نور مناسب و با کیفیتی دارد ، که در هنگام انجام فعالیت های روزانه چشم را اذیت نمی کند. علاوه بر ان یک پیشنهاد اقتصادی است .

در خرید لامپ کم مصرف باید به برند توجه کنید ، برندهای مختلفی وجود دارند که قیمت متنوعی دارند اما توجه داشته باشید که لزوما قیمت پایین انتخاب مناسب نیست زیرا با طول عمر لامپ  نیز مرتبط می شود . 

  ادامه مطلب ...

چرا باید با موجهای صوتی آشنا شویم؟

فیزیک موج های صوتی پایه مطالعات بیشماری در مجله های پژوهشی در خیلی از زمینه هاست. در اینجا فقط چند نمونه را در نظر میگیریم . بعضی از فیزیولوژیست ها علاقه مند ند بدانند که سخن گفتن چگونه شکل میگیرد ، چگونه میتوان نقص در سخن گفتن را تصحیح کرد، چگونه کم شنوایی را تخفیف داد و حتی خرناس کشیدن چگونه ایجاد می شود . 

 

ادامه مطلب ...