پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

بار کوانتیده است

در زمان بنیامین فرانکلین بار الکتریکی به صورت یک شاره پیوسته تصور می شد( نظری که برای بسیاری از موارد سودمند بود ولی امروزه می دانیم که خود شاره ها مانند هوا و اب پیوسته نیستند بلکه از اتم ها و مولکولها ساخته شده اند ، ماده گسسته است ) .

  ادامه مطلب ...

معرفی محصول : لامپ رشته ای 60 وات

در این مطلب میخواهیم یک محصول بسیار اشنا و قدیمی  را معرفی کنیم . لامپ رشته ای 60 وات از اولین محصولات روشنایی است که با توجه به تکنولوژی قدیمی آن ، گرمای زیادی تولید میکند ولی لامپ رشته ای 60 وات نزدیک ترین نور به نور خورشید را دارد . این یک ویژگی مهم است که موارد استفاده فراوانی دارد. 

 


 

لامپ رشته ای 60 وات قیمت پایینی دارد در مقایسه با دیگر لامپ ها به همین دلیل میتوان در پروژه های مختلف استفاده شود و در بعضی موارد برای ساخت فضای قدیمی در طرح های معماری مورد استفاده قرار می گیرد . 

لامپ های رشته ای به طور کلی در مقایسه با دیگر لامپ ها از جمله لامپ led قیمت مناسبتری دارد ، اما مزیت های دیگری برای خرید این لامپ وجود دارد به عنوان مثال در مورادی که میخواهند لامپ را با دیمر راه اندازی کنند بهتر است از لامپ رشته ای 60وات استفاده کنیم زیر دیمر موجب کاهش زیاد طول عمر لامپ های led می شود. 

یکی از برندهای معروف در صنعت روشنایی اسرام است که در بازار ایران شناخته شده است . قیمت لامپ 60 وات رشته ای اسرام کمترین قیمت را در بازار دارد. اما باید توجه داشته باشید درست است که هزینه کمتری برای خرید لامپ های رشته ای میکنیم اما طول عمر آنها نیز کوتاه تر است . 

در لامپ رشته ای 60 وات با برانگیختن رشته تنگستن ، نور ایجاد می شود .این لامپ دارای حباب شفاف است و برای کابردهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و سرپیچ E27 برای آن مناسب است .