پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

سیم نایلون

سیم نایلون احتمالا اسم سیم نایلون را در فروشگاه های الکتریکی شنیده اید ، سیم نایلون همان سیم سفید رنگ دولا است که به یکدیگر چسبیده اند ، دو سیم سفید به هم چسبیده سیم نایلون یا سیم بند تخت را ایجاد می کند. هادی این سیم از جنس مس است و یک رسانای الکتریکی بسیار خوب است و روکش نایلونی دارد . این سیم کاربرد های مختلفی دارد. 

 

ادامه مطلب ...

سیم برق چیست ؟

سیم برق سیم برق یکی از محصولات پر کاربردی است که در همه ی بخش های مختلف با آن رو برو می شویم ، مردم غالبا سیم و کابل را به جای یکدیگر استفاده می کنند ولی این دو با هم متفاوت هستند در واقع سیم یک رسانای الکتریکی است و مجموعه ای از سیم هادر کنار هم تنیده شده باشند کابل را ایجاد می کنند. هر دو انها سیم برق و کابل برق کاربردهای فراوانی دارند و برای انتقال جریان الکتریکی استفاده می شوند . 

  ادامه مطلب ...

خرید گوشی تا 5 میلیون تومان

اکثریت جامعه دانش کافی برای انتخاب قاطع در خصوص گوشی موبایل ـن هم در بازه های قیمتی محدود را ندارند. از این رو تیم ما در خدمت شماست تا برای انتخابی مناسب در بازه های قیمتی متفاوت برای انتخاب یک گوشی خوب به مشکل نخورید در این مورد به بررسی بهترین انتخاب خرید گوشی تا 5 میلیون تومان می پردازیم .

  ادامه مطلب ...

نه گوشی نه لپ تاپ

تبلت ها  صفحه نمایش بزرگی دارند اما لپ تاپ نیستند صفحه نمایش لمسی دارند و بی سیم کار میکنند سیستم عامل های ویندوز اندروید یا IOS  دارند اما موبایل نیستند لپ تاپ ها در واقع نیاز شما به لپ تاپ را در ابعاد کوچک تر و قابل دسترس تر برطرف میکنند .

 

ادامه مطلب ...