پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

تحصیل در ایتالیا

تحصیل در ایتالیاایتالیا از نظر سهولت برای ورود دانشجویان در اروپا رتبه نخست را دارد . در این کشور دانشگاههای خوب و دولتی بی نظیری چون دانشگاههای بولونیا ، پلی تکنیک میلان ، تورین و ... که با رتبه های جهانی مناسب وجود دارند . این کشور به دلیل  هزینه پایین و کیفیت بالای دانشگاهها ، همیشه مورد توجه دانشجویان بوده است .  در ادامه به بررسی شرایط تحصیل در ایتالیا می پردازیم . 

 

ادامه مطلب ...

بهترین دانشگاههای ایتالیا

بهترین دانشگاههای ایتالیاایتالیا یکی از مکان های محبوب برای ادامه تحصیل است و دانشگاه بولونیا که برخی معتقدند قدیمی ترین دانشگاه جهان است در این کشور قرار دارد. ایتالیا از لحاظ فرهنگ یکی از غنی ترین کشورهای روی کره زمین است که دارای 20 منطقه جداگانه با فرهنگ ، سنتها ، لهجه ، چشم اندازها و غذاهای مختلف است. 

این کشور  بیشتر از هر کشور دیگری در جهان دارای مکانهای میراث جهانی یونسکو است. این جاذبه ها ، در کنار غذاهای معروف ایتالیا و میراث تاریخی ، فقط برخی از دلایلی است که این کشور در بین پر بازدیدترین کشورها در جهان قرار دارد.

اگر فکر می کنید ایتالیا مقصد خوبی برای تحصیل شما است ، ادامه مطلب توجه کنید  تا در مورد برخی از بهترین موسسات کشور بر اساس Times Higher Education World University Rankings 2020 اطلاعات کسب کنید.

هر شهر بزرگ ایتالیا دارای یک دانشگاه است که بیشتر آنها دارای بودجه دولتی هستند. با این حال ، همچنین دانشگاه های خصوصی و همچنین مدارس تحصیلات تکمیلی برتر وجود دارد .

 

ادامه مطلب ...

بورسیه تحصیلی اسپانیا

بورسیه تحصیلی اسپانیا  اسپانیا کشور زیبایی که در شبه جزیره ایبری واقع شده اسن و با کشور فرانسه و پرتغال مرز مشترک دارد .  اسپانیا یک فرصت عالی برای تحصیل است و طبق آخرین امار ، نزدیک به 110000 دانشجوی بین المللی در سال 2018 در این کشور مشغول به تحصیل بوده اند. یکی از مزایای مهم این کشور برای دانشجویان امکان تحصیل بدون مدرک زبان در دوره هایی که به زبان انگلیسی در مقاطع ارشد و دکتری است . هزینه تحصیل در اسپانیا بسیار پایین است ولی برای داشتن استقلال مالی باید منبعی برای تامین هزینه ها در نظر گرفت . در این مقاله به معرفی بورسیه  تحصیلی اسپانیا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می پردازیم . 

ادامه مطلب ...

جاذبه های گردش گری کشور اسپانیا -بخش دوم

موزه گوگنهایم ، بیلبائو در بخش اول بخشی از جذابیت های اسپانیا همچون : کلیسای ساگرادافمیلیا ، مسجد بزرگ کوردوبا ، کاخ الحمرا و .... را معرفی کردیم.  در این مقاله به ادامه معرفی مکان های دیدی این کشور میپردازیم . 

ادامه مطلب ...

جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا - بخش اول

جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا - بخش اول شکوه و عظمت کاخ خلیفه ، سواحل مدیترانه ای  غرق در آفتاب  ،  زائران  شتابزده که بعد از هفته ها پیاده روی در ال کامینو وارد کلیسای جامع در سانتیاگو د کامپوستلا می شوند. می توانید روح اسپانیا را در جاذبه های توریستی مانند این ها پیدا کنید که نمایانگر تاریخ پر هیجان این کشور ، فرهنگ غنی و زیبایی های مسحور کننده است. در این مقاله میخواهیم کمی با بهترین جاذبه های اسپانیا اشنا شویم .

  ادامه مطلب ...