پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

گوشی a03s

گوشی گلکسی A03s یکی از محصولات ارزان و اقتصادی سامسونگ است که در آگوست ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. سامسونگ در سال‌های اخیر گوشی‌های مقرون به صرفه و ارزان‌ قیمت متنوعی را به بازار عرضه کرده است. این گوشی‌ها برای کاربرانی که می‌خواهند با پرداخت بودجه کمتر یک اسمارت فون داشته باشند، بسیار گزینه‌های مناسبی هستند. قیمت گوشی A03s نسبت به توانایی هایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد بسیار مناسب است. 

طراحی و ساخت گوشی a03s

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A03s دارای طراحی زیبا و جذابی است که یکی از نقاط قوت اصلی آن به شمار می‌رود. ابعاد این محصول سری A سامسونگ 9.1 × 75.9 × 166.6 میلی‌ متر و وزن آن 196 گرم است که وزن نسبتا متوسطی برای گوشی تلفن همراه به حساب می‌آید و در هنگام استفاده طولانی مدت باعث خستگی کاربر نمی شود. بلندگوهای این گوشی موبایل سامسونگ در زیر و بالای دستگاه قرار گرفته ‌اند که دارای صدای خوبی هستند. همچنین در بخش تحتانی این دستگاه جک 3.5 میلی‌متری میکروفون قرار گرفته است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به راحتی انواع مختلف هدفون‌ها و هندزفری‌ها را به آن متصل کنید و از این جهت محدودیتی نداشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03s دارای حسگر انگشت است. این حسگر بر روی دکمه‌ی پاور و در قسمت راست گوشی قرار گرفته است. برای کم و زیاد کردن صدا شما می‌توانید از دکمه‌های که در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند، استفاده کنید. خشاب سیم‌کارت این گوشی سری A برند سامسونگ نیز در سمت چپ قرار گرفته است که می‌تواند از دو سیم‌کارت  نانو و قابلیت استفاده همزمان از آن‌ها پشتیبانی کند و از این جهت برای شما محدودیتی ایجاد نمی‌کند. Galaxy A03s دارای یک پورت USb TypeC است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به راحتی گوشی خودتان را با استفاده از آن شارژ کنید.

صفحه نمایش گوشی a03s

گوشی A03s سامسونگ مجهز شده به نمایشگری ۶.۵ اینچی با پنل PLS LCD که وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را به کاربر ارائه می‌دهد. چنین مشخصاتی باعث شده تا میزان تراکم پیکسلی نمایشگر به ۲۷۰ پیکسل در هر اینچ برسد. باید گفت که خصوصیات مذکور باعث می‌شوند تا تجربیاتی مانند وب‌گردی، تماشای ویدئو یا اجرای بازی‌های اندرویدی برای کاربر لذت بخش باشد. با این حال، تراکم پیکسلی اشاره شده سبب می‌شود تا نتوانید جزئیات بسیاری از محتوای در حال نمایش را مشاهده کنید. در رابط کاربری به شما دو گزینه ارائه می‌شود که گزینه‌ اول، حذف نور آبی است. چنین حالتی سبب خواهد شد در زمان مطالعه، نور نمایشگر آسیب کمتری به چشمانتان وارد کند. حالت دیگر نیز Dark Mode یا حالت تاریک نام دارد. حالت تیره می‌تواند نورهای روشن در منوها را به رنگ تیره تبدیل کند.

بررسی سنسور دوربین گوشی a03s

با توجه به قیمت در نظر گرفته شده باید بگوییم که لنز دوربین اصلی توانایی ثبت تصاویر خوب و قابل قبولی را در نور روز دارد. اما در نور شب نباید توقع داشته باشید که نویز‌های موجود در نور شب (نور‌های مصنوعی مثل نور چراغ) در خروجی تصاویر به‌ صورت کامل حذف شود. لنز ماکرو هم به شما امکان ثبت تصاویر از فاصله نزدیک را می‌دهد (برای مثال عکاسی از گل در فاصله نزدیک که سنسور دوربین اصلی توانایی فوکوس در آن فاصله را ندارد). سنسور سنجش عمق کمک شایانی به لنز دوربین اصلی در ثبت تصاویر پرتره کرده است. در خروجی تصاویر ثبت شده حالت پرتره، پس‌زمینه به‌خوبی بوکه می‌شود و تداخل چندانی میان پرتره چهره و پس‌زمینه بوکه شده دیده نمی‌شود. لنز اصلی این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. برای لنز سلفی هم دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در دستگاه تعبیه شده که می‌تواند عکس های تقریبا قابل قبولی را ثبت کند که با توجه به میزان رزولوشن دستگاه، نباید توقع خروجی تصاویر بسیار خوبی داشته باشید. اما در تماس‌های تصویری، کیفیت کاملا قابل قبولی را ارائه می‌کند.

سخت افزار و باتری دستگاه

گوشی سامسونگ A03s دارای رم چهار گیگابایتی است. با استفاده از مموری کارت می‌توانید حافظه A03s را افزایش دهید. پردازنده گرافیکی این مدل گوشی از کمپانی سامسونگ PowerVR GE8320 است. samsung A03s در قسمت کناری خود دارای حسگر تشخیص اثرانگشت است. گلکسی A03s سامسونگ یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری لیتیوم‌ پلیمری غیر قابل تعویض دارد. این باتری می‌تواند شارژ سریع 15 واتی را برای شما فراهم کند. این باتری قوی از لیتیوم پلیمر ساخته شده است و وزن زیادی ندارد. A03s جزء گوشی‌های اقتصادی خوب سامسونگ به حساب می‌آید.

منبع: nanoreview

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد