پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

بانی بورستو ، روان درمانگر فمنیست، در سن 74 سالگی درگذشت

او خود را پزشک فمینیست توصیف می کرد، او صدای برجسته ای در جنبش ضد روانپزشکی بود و ادعا می کرد که این رشته پدرسالار است.

بانی بورستو ، استاد فمنیست و رواندرمانگر که با صدای مخالف خود نسبت به روانپزشکی معروف شد، او اعتقاد داشت روانپزشکی بیش از اآنکه به بیماران کمک کند برای آنها مضر است. او در 4 ژانویه در تورنتو درگذشت. او 74 ساله بود.

   ادامه مطلب ...

تحصیل در فرانسه

فرانسه با وسعت 644000 کیلومتر مربع، دومنسن کشور بزرگ اروپا است که با کشورهای آلمان ، بلژیک ، لوکزامبورگ ، سوئیس ، ایتالیا ، اسپانیا مرز مشترک دارد. این کشور یکی از محبوبوترین کشورها از لحاظ گردشگری است . این کشور دارای یکی از بهترین نظامهای آموزش عالی جهان است و دارای 3500 موسسه دولتی و خصوصی در این بخش است. در آخرین رتبه بندی برای نظامهای آموزش عالی جهان ، فرانسه در جایگاه ششم قرار دارد. میخواهیم شرایط تحصیل در فرانسه همچون شرایط پذیرش ،  هزینه زندگی و تحصیل را شرح دهیم . 

 

ادامه مطلب ...

یک دانشجوی پزشکی در فرانسه مورد آزار قرار گرفته است.

(JTA) - هنگامی که یک دانشجوی پزشکی فرانسوی که یهودی  ست در سال گذشته فاش کرد که برخی از همکلاسی های او با شوخی های مربوط به هولوکاست و سلام های نازی ها او را آزار می دهند ، این ماجرا عکس العمل هایی را ایجاد کرد.

این ماجرا ، فردریک ویدال ، وزیر آموزش فرانسه را مجبور کرد که بگوید آزار و اذیت دانش آموز موسوم به رز "عمیقاً غیرقابل قبول است".

رز همچنین در مصاحبه ای که روز سه شنبه در لو پوینت منتشر شد گفت: در پردیس دانشگاه معتبر پاریس 13 ، مقامات شکایات او را جدی گرفته اند.

 


   ادامه مطلب ...

توصیه نامه تاثیرگذار

توصیه نامه تحصیلی دانشگاهها برای پذیرس دانشجو ، به توضیه نامه تحصیلی که در واقع ارزیابی اساتید قبلی از فعالیت تحصیلی و پژوهشی فرد است نیاز دارند . برخی دانشگاهها قالب اماده ای را برای نوشتن ارائه می دهند که باز هم کمک نمی کند دانشجو بداند کمیته پذیرش بر روی چه موضوعاتی حساس است. در ادامه میخواهیم در مورد متن توصیه نامه برای اپلای توضیح دهیم . 


  ادامه مطلب ...

ویروس کرونا برای دانشگاههایی که با چین ارتباط دارند ، خطر بی سابقه ای دارد.

قرار بود لیو فی یانگ در هفته اول مارس رشته مدیریت منابع انسانی را در دانشگاه موناش استرالیا را شروع کند.

درعوض ، لیو در خانه در چنگدو ، پایتخت استان غربی سیچوان غربی چین قرار است. این جوان 18 ساله به دلیل ممنوعیت سفر بخاطر چینی بودن که مصوب شده تا با گسترش کرونا ویروس که بیش از 37000 نفر را در سراسر جهان بیمار کرده مقابله کند. باید گفت که تا روز یکشنبه بیش از 800 نفر را این ویروس کشته است، متاسفانه با این شرایط لیو فی یانگ قادر به پرواز به استرالیا نیست.

  ادامه مطلب ...

سرفصل های آزمون IMAT

اگر قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی یا دندان پزشکی در کشور ایتالیا دارید ، حتما اسم آزمون imat را شنیده اید. Imat مخفف عبارت International Medical Admissions Test است. این آزمون توسط مرکز Cambridge Assessment Admissions Testing به زبان انگلیسی برگزار می شود. این آزمون شامل 60 سوال چند گزینه ای است که مدت زمان پاسخ به آن 100 دقیقه است. معمولا دانش اموزان ایرانی به دلیل سطح آموزش دبیرستان خوب،  در صورتی که زبان انگلیسی آنها خوب باشد در این آزمون موفق خواهند بود. در ادامه میخواهیم بخش های مختلف  آزمون  imat را شرح دهیم . 


  ادامه مطلب ...

خودسوزی یک دانشجو در فرانسه

در پی خودسوزی و اقدام شوک کننده یک جوان 22 ساله لیونی در این ماه، دیگر دانشجویان فرانسوی به اعتراضاتی علیه ناامنی مالی خود پیوسته اند.

پاریس - در اوایل این ماه ، آناس ک. 22 ساله ، که در مقابل مرکز دانشجویی در دانشگاهی در لیون نشسته بود آخرین حرف های خود را در اکانت فیسبوک خود منتشر کرد. این آخرین پست او در فیسبوکش بود.

وی نوشت: "من ماکرون ، اولاند ، سارکوزی و اتحادیه اروپا را متهم می کنم که با ایجاد بلاتکلیفی برای آینده همه مرا به قتل رسانده اند."

اندکی پس از کلیک روی دکمه ارسال ، او خود را به آتش کشید.

  ادامه مطلب ...

زندگی دانشجویی در فرانسه

فرانسه ، یکی از کشورهای بسیار گردشگری و دلنشین است ولی دلیل محبوبیت آن فقط جاذبه های گردشگری آن نیست ، فرانسه با داشتن نظام آموزش عالی بسیار خوب ، یکی از کشورهای هدف دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل است. این کشور در هر مقطع تحصیلی دارای دانشگاهها و کالج های بسیار معتبر است. فرانسه رتبه ششم در جهان را از نظر تعداد دانشجویان بین المللی دارد که اکثرا در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است. در این کشور فرانسوی زبان ، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در 1300 دوره دانشگاهی وجود دارد . با وجود دانشگاههای خوب و کیفیت زندگی بالا، تحصیل در فرانسه می تواند یک تجربه دلپذیر باشد . در ادامه می خواهیم اطلاعات خلاصه ای در مورد زندگی دانشجویی در فرانسه و هزینه ها در اختیار شما قرار دهیم. 

  ادامه مطلب ...