پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

اقدامات سختگیرانه جهت جلوگیری از سرایت کرونا ویروس کاهش می یابد.

نخست وزیر Giuseppe Conte اذعان کرده است که ایتالیا "خطر محاسبه شده" را برای کاهش  اقدامات  در سخت گیری ها برای کرونا ویروس، در نظر می گیرد.

وی گفت: "منحنی سرایت" می تواند دوباره بالا بیاید ، اما کشور نتوانسته است منتظر واکسن باشد.

آقای کنته اعلام کرد که سفر به ایتالیا و از ایتالیا و بین مناطق این کشور از 3 ژوئن مجاز خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

دانشگاه ساپینزا

ساپینزا رم دانشگاه ساپینزا در شهر دیدنی رم قرار دارد. این دانشگاه در بین دانشگاه های برتر جهان در رتبه 203 است . دانشگاه ساپینزا  رم که در سال 1303 تاسیس شده است ، از قدیمی ترین دانشگاههای رم است. این دانشگاه در تاریخ تحولات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی ایتالیا سهیم بوده است .

  ادامه مطلب ...

بهترین دانشگاه های جهانی استرالیا / نیوزیلند

این دانشگاه ها در استرالیا و نیوزلند با توجه به موقعیت هایشان در رتبه بندی های کلی دانشگاه های جهانی آورده شده اند. موسسات بر اساس عملکرد در تحقیق و پژوهش  و شهرت آنها در سراسر جهان و منطقه خود ارزیابی شدند.

  ادامه مطلب ...

رشته روانشناسی در کانادا

روانشناسی یکی از رشته های محبوب است که افراد بسیاری حتی از رشته های مختلف برای ادامه تحصیل آن را انتخاب می کنند. در این رشته به مطالعه ذهن و رفتار موجودات زنده به خصوص انسان می پردازند و تاثیر افکار و احساسات بر رفتار انسان را بررسی می کنند. کانادا دانشگاههای فراوانی دارد که در این رشته رتبه های بالایی در جهان دارند. به همین دلیل میتواند یک انتخاب خوب برای ادامه تحصیل  باشد . در ادامه میخواهیم در مورد رشته روانشناسی در کانادا بیشتر توضیح دهیم .

  ادامه مطلب ...

اخراج موقت در دانشگاه ساسکاچوان در 4 ماه مه آغاز می شود.

دانشگاه ساسکاتچوان در ساسکاتون می گوید که آماده است تا تعداد محدودی از کارمندان را به طور موقت اخراج کنند زیرا فعالیتها  تحت محدودیت های فعلی اعمال شده توسط COVID-19 بسیار محدود می شود.

اتحادیه که نماینده کارگران است هشدار می دهد تعداد اخراج ها می تواند به 500 نفر برسد.

  ادامه مطلب ...

تمکین مالی برای ویزای کانادا

دانشجویانی که قصد تحصیل در کانادا را دارند باید مدارکی را برای دریافت ویزای تحصیلی ارائه دهند . برای اثبات این موضوع که فرد از لحاظ مالی قادر به زندگی در کانادا است باید مدارک تمکین مالی داشته باشد . میزان تمکین مالی برای ویزای کانادا دارای شرایط و میزان خاصی است که در ادامه به آن میپردازیم . 

 


 

برای اثبات تمکین مالی برای دریافت ویزا ، دانشجو می تواند مدارک مختلفی را ارائه دهد . داشتن حساب بانکی کانادایی یکی از روشهای مطمئن است . وی میتواند مدارک دریافت وام تحصیلی از بانک را نیز ارائه کند . مدارکی که نشان دهد او یک سرمایه گذاری ضمانت شده در یک تعاونی کانادایی کرده است نیز مناسب است . 

دانشجو میتواند برای اثبات تمکین مالی ، صورت حساب 4 ماهه بانکی یا حواله بانکی که قابل تبدیل به دلار کانادا باشد را به عنوان مدرک ارائه کند. نامه از موسسه ( بورسیه ) که اثبات کند برای زندگی در کانادا به وی کمک هزینه تعلق می گیرد نیز یک مدرک اثبات تمکین مالی است . برای کل کانادا غیر از استان کبک مبلغ مورد نیاز برای اثبات تمکین مالی به شرح زیر است : 

  • خود دانشجو : علاوه بر هزینه تحصیل ، برای یک سال 10000 دلار کانادا 
  • اولین عضو خانواده به عنوان همراه : 4000 دلار کانادا برای یک سال 
  • هر عضو دیگر بالای 18 سال  : 3000 دلار کانادا برای هر سال 


با استفاده از اطلاعات بالا شما میتوانید باتوجه به اینکه به تنهایی یا با اعضای خانواده می خواهید به کانادا بروید برای مدرک تمکین مالی اقدام کنید. 

در استان کبک مقدار مبالغ اندکی بیشتر است و عبارتند از : 

  • برای دانشجو : 11000 دلار کانادا در سال 
  • برای نخستین همراه بالای 18 سال : 5100 دلار کانادا برای هر سال . در صورتی که همراه کمتر از 18 سال سن داشته باشد هزینه 3800 دلار کانادا برای یک سال است . 
  • برای هر عضو خانواده بزرگسال : 5125 دلار کانادا در یک سال و برای کودک ( کمتر از 18 سال ) : 1903 دلار در یک سال است. 

تاثیر کرونا ویروس بر زندگی مردم کانادا

 روز پنجشنبه ، نخست وزیر جاستین تروودو 1.1 میلیارد دلار بودجه جدید برای یک استراتژی تحقیقاتی ملی برای مبارزه با COVID-19 را بر اساس سه ستون اعلام کرد: تحقیقات در مورد واکسن ، آزمایش های بالینی  و مدل سازی.

نزدیک به 115 میلیون دلار برای تحقیقات در مورد واکسن در بیمارستان ها و دانشگاه ها ، 662 میلیون دلار برای آزمایشات بالینی برای واکسن و روش های درمانی و 350 میلیون دلار برای آزمایش و مدل سازی COVID-19 هزینه خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

تحصیل در آلمان

المان یکی از کشورهای مطلوب دانشجویان بین المللی است . نزدیک به 300000دانشجوی بین المللی در حال تحصیل هستند. در این کشور تحصیل رایگان است ، برای دانشجویان بین المللی این موضوع یک مزیت بزرگ است.این کشور دانشگاههای فراوانی دارد که دارای سطح علمی بالا هستند. در این کشور میتوان دوره های مختلف تحصیلی پیدا کرد که به زبان انگلیسی برگزار می شوند. در این کشور دانشجویان می توانند در حین تحصیل 20 ساعت در هفته کار کنند ، دانشجویان می توانند برای هزینه های زندگی و تحصیل از این مزیت استفاده کنند. در ادامه میخواهیم شرایط تحصیل در آلمان را توضیح دهیم . 

   ادامه مطلب ...