پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

پاورقی

نوشته هایی بر پای ورق دیگر نوشته ها

تاریخچه صنعت خودرو | قسمت سوم

رشد صنعت خودرو

در این سری مقاله به بررسی تاریخچه صنعت خودرو پرداخته این این قسمت ، سومین قسمت از این سری است. شما می توانید قسمت های قبل را از لینک های زیر مطالعه کنید:

همچنین که در کنار مطالعه این مقاله در صورتی که خودروی شخصی شما پراید است. حتما سری به مقاله بهترین لنت ترمز پراید هم بزنید.

  رشد صنعت خودرو


تکنیک های تولید انبوه فورد به سرعت توسط سایر تولید کنندگان خودرو آمریکایی استاندارد شد و مورد استفاده قرار گرفت (خودروسازان اروپایی تا دهه 1930 شروع به استفاده از این روش ها و استاندارد ها نکردند.) سرمایه های سنگین و حجم زیادی از فروش که در این صنعت قرار گرفته بود. استفاده از این استاندارد ها را  امری ضروری کرده بود.

تعداد تولیدکنندگان فعال خودرودر سال 1908  از 253    تولید کننده در صنعت خودرو  به 44  تولید کننده در سال 1929  نزول کرده بود، که حدود 80 درصد از تولیدات صنعت خودرو  را فورد ، جنرال موتورز و کرایسلر تشکیل می دادند که از ماکسول در سال 1925 توسط والتر  کرایسلر تشکیل شد.


قرار بود مدل T "ماشین کشاورزی" باشد که نیازهای حمل و نقل  کشاورزان را تأمین کند. محبوبیت آن به دلیل انکه جمعیت اکثرا شهرنشین بودنداز بین می رفت. البته بد نیست بدانیم با تصویب قانون راه های کمک رسانی فدرال 1916 و قانون بزرگراه فدرال در 1921 ، مناطق روستایی به تدریج از جاده های بهتری بهره مند شدند.

علاوه بر این ، مدل T مدت ها پس از از رده خارج شدن از بدون هیچ نوآوری و تغییری باقی ماند. صاحبان خودروی مدل T شروع به تعویض خودرو های خود با خودروهای بزرگتر ، سریعتر ، روانتر و شیک تر کردند. تقاضا برای حمل و نقل اساسی که مدل T با آن روبرو بود به طور فزاینده ای در دهه 1920 میلادی پر شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد